דרוש פקח/ית / מתאם/ת

טופס פניות הציבור

תיאור התפקיד

  • סיורים ופעילות שטח לשמירה על מרחב הירקון מנזקי זהום ונזקים אחרים כתוצאה מפעילות אדם;
  • הפעלת קבלנים מטעם הרשות, פיקוח ומעקב אחר עבודת קבלנים שמועסקים על ידי רשות הנחל ועל ידי אחרים;
  • ביצוע, ליווי של פעולות ממשק ובקרה, תחזוקה פיקוח ואכיפה;
  • ניטור יתושים, הזמנת פעולות הדברה, פיקוח ובקרה על יעילות ההדברה;
  • ניטור איכות המים, ביצוע סקרים ובדיקות, כתיבת דוחות;
  • פיקוח בנושאי דייג, שימושי קרקע, פעילות חקלאית;
  • השתתפות בגיבוש מדיניות של הרשות בנושאים שבהם מטפל העובד;
  • העבודה במשרה מלאה + שעות נוספות (לעיתים בשעות לא שגרתיות);
  • כפיפות: מקצועית – לאקולוג רשות הנחל;
  • כפיפות מינהלית – למנהל הרשות.

 

דרישות תפקיד

  • ניסיון בעבודות דומות.
  • אמינות ויושרה גבוהים, יוזמה, יכולת ארגון, סובלנות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית, כולל מול גופים מגוונים.
  • השכלה – תואר ראשון או הנדסאי/ת בתחומים: מים ו/או מים וקרקע ו/או מדעי הסביבה או דומים. תינתן עדיפות לבעלי תואר ראשון בתחומי עיסוק רשות הנחל.
  • שליטה מלאה בהפעלת מחשב – תוכנות word, excel.
  • שליטה מלאה בשפה העברית – כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ.
  • שליטה טובה באנגלית – יתרון.
  • בעל/ת רישיון נהיגה.

 

יש לשלוח קורות חיים בדואר אלקטרוני לכתובת

[email protected]   – עד לתאריך 19.9.17